maikel Abspoel zw foto eric van nieuwland 140548

Het idee is ontstaan nadat ik ongeveer 50+ wordpress website heb afgeleverd, kwamen veel klant in een zwart gat. Toffe websites, alleen hoe krijg ik bezoekers naar mijn site, wie gaat het allemaal bijhouden. Helaas kwam ik veelal ”dode” websites tegen. Met Contexy willen wij graag hoge en bijzondere kwaliteit content aanbieden op het gebied van video,fotografie, tekst, geluid en design.

Door een samenwerking met verschillende experts kunnen wij flexibel onze diensten aanbieden. Maar wel met het service niveau van een marketing bureau.

Voordelen

  • Flexibel of vast
  • Content is recyclebaar
  • Netwerk van specialisten

Nadelen:

  • Intensief traject
  • Investering niet direct terug verdiend

Waar staat Contexy voor?

1. Gastvrijheid
Eigenlijk zegt de term genoeg. Contexy is een service, maar gastvrijheid staat bij ons hoger op de plank. Net zoals in restaurant serveren wij bepaalde ‘’content-maaltijden’’. Wij zorgen voor beste qualiteit eten met alle benodigde vitamine ( zie vitamine aanpak). Doordat wij grote waarde hechte aan gastvrijheid zullen wij altijd voor u klaar staan. Maar we staan altijd open voor verbetering en vragen altijd feedback na het serveren van een van onze content diensten.

2. People First
Wij houden van robots en AI, maar houden nog veel meer van mensen. Waar nodig automatiseren wij, maar alleen als een toegevoegde waarde heeft, bij ons geen 123 telefoonmenu-achtige constructie. Direct contact en geen gedoe

3. 010 Mentaliteit
010 oftewel de Rotterdamse aanpak. Wij houden van directheid en dat kan soms hard aankomen. Maar diep van binnen hebben wij een klein hartje van ‘’goud’’ en we willen u echt helpen.  Een van de stellingen is dan ook:  Content is mooi, maar context is nog veel mooier. We willen impact maken en u moet daar beter van worden.

4. Hand in Hand Partnership
We bouwen graag een partnership op met u, zoals dat bij Feyenoord zo mooi noemen hand in hand.  Zonder een goede partnership word het ook moeilijk om snel te schakelen en te handelen als dit nodig is. We willen zoveel mogelijk van uw bedrijf weten. Van het eerste visitekaartje dat ooit is gedrukt tot en met uw mooiste uitdaging.  We gaan diep en houden het persoonlijk.

5. Less mail, More talking, More face-to-face contact
Eigenlijk is dit samenvatting van wat wij hierboven bedoelen. We willen meer Human-2-Human contact. We zijn groot voorstander van videobellen i.p.v normaal bellen / mailen. Natuurlijk mailen en appen wij. Maar liever willen wij u toch face-to-face helpen.